FANDOM

Jeanne ontdekt een mantelpakje tussen Jef zijn kostuums en vraagt haar halve trouwboek om uitleg. Hij weet er inderdaad meer van, maar zijn verhaal is zo ingewikkeld dat de kotmadam hem verdenkt van leugens. Helaas heeft Jef voor één keer de waarheid verteld. Jill heeft bijna examens en ze heeft dringend goeie nota's nodig. Ze papt aan met een nerd, maar die is niet van plan om zomaar zijn nota's af te geven.

Frits en Freddy Frateur komen aan de kost als huis-aan-huisbijbelverkopers, maar ook in de Bijbelbusiness heeft de crisis toegeslagen. Wanneer ze aanbellen bij Carlo Mus, een door de geheime politie geschaduwde witteboordencrimineel, worden ze spottend weggestuurd. Dat nemen de broers Frateur niet, en Frits en Freddy zinnen dan ook op wraak. Ze breken 's nachts bij Mus in en kidnappen zijn vrouw, Gina. Het ontbreekt hen echter zoals meestal aan een goed doordacht plan. Of beter nog: aan eender welk plan.

Frans heeft op slinkse wijze een grote opdracht binnengehaald van de Vlaamse Watermaatschappij. Daan Renders, een concurrent, pikt het niet dat hij is gepasseerd. Hij geeft Rita, die nu de leiding heeft bij 'Van As & Zn', een dikke enveloppe zwart geld in ruil voor de werf. Rita is geneigd om te plooien, maar Frans gaat dwars liggen. Eddy verblijft in het chalet aan de vijver sinds zijn affaire met de boekhoudster is uitgekomen. Hij voelt zich geïsoleerd en wil vanaf volgende week terug aan het werk. Herman krijgt het niet over zijn lippen om zijn broer te vertellen hoe de kaarten tegenwoordig liggen. In de apotheek ontmoet Jempie de bevallige Valentina.

Diana gaat undercover om een magazinejournalist te beschermen. Intussen probeert Neal het manifest terug te krijgen.

Nadat een van zijn gezinsleden de dood vond in een vreselijk auto-ongeluk leeft detective Michael Britten in twee parallelle dimensies. Eén waarbij zijn zoon Rex gestorven is bij het ongeval, en één waarbij zijn vrouw Hannah het leven liet. In plaats van te slapen switcht Michael telkens tussen de twee realiteiten, zonder te weten welke een droomwereld is.

Vorige dag: Volgende dag:
22 maart 2014 24 maart 2014
Bekijk de korte versie van deze dag