FANDOM

Guido wil weten of Charlotte klaar is voor een volgende stap in hun relatie. Hanne hakt een moeilijke knoop door. Agnes en Patrick strijken de plooien glad en besluiten volop te genieten van elkaar. Peter geraakt ondertussen steeds meer verstrikt in het web van Delphine. Hij vraagt haar om definitief bij hem in te trekken. Dirk vertrekt met Nathalie en de kinderen naar zee.

In deze tweede aflevering van de Battles strijden opnieuw verschillende kandidaten uit de 4 teams voor een felbegeerde plek in de liveshows. De Battles beloven hard te gaan, want elke coach moet samen met zijn hulpcoach moeilijke keuzes maken en zijn team voor de helft uitdunnen. De andere coaches kunnen opnieuw twee talenten redden van een andere coach. Wanneer er meerdere coaches iemand willen 'stelen', is het talent opnieuw aan zet en kiest hij of zij een coach naar voorkeur.

Een oudere confronteert een straatmuzikant, een onwillige patiënt probeert weg te lopen, en een vrouw neemt artikelen van andere mensen uit de boodschappenkarren bij de kruidenier.

Voor uitgebreide voetbalverslaggeving en -beleving, is de kijker bij Stadion aan het juiste adres. Sterke samenvattingen en reacties van alle matchen uit de Jupiler Pro League met commentaren en live beschouwingen van op het veld, randreportages en het beste van de Belgen in het buitenland, vormen nog steeds de vaste ingrediënten van het voetbalmagazine.

Andie Anderson droomt van een carrière als journaliste, maar van haar hoofdredactrice mag ze enkel over cosmetica, gadgets en mode schrijven. Dan krijgt ze een nieuwe opdracht: ze moet een verslag schrijven over alle mogelijke situaties die een liefdesrelatie op de klippen kunnen doen lopen. Andie krijgt 10 dagen de tijd om een man aan de haak te slaan en vervolgens de ene flater na de andere te slaan, zodat hij meteen terug uit haar leven verdwijnt. Ze richt haar pijlen op de reclamemaker Ben Barry, maar ze beseft niet dat hij een omgekeerde weddenschap heeft aangegaan: Andie versieren en haar in 10 dagen smoorverliefd op hem laten worden.

Al drie dagen op rij wordt er in de buurt een wolf gesignaleerd. Het laatst werd hij gezien op een boerderij waar een gezin met kinderen woont. Hij heeft al een aantal dieren doodgebeten en is duidelijk niet van plan om weg te gaan. Commissaris Berckmans wil dringend actie ondernemen voordat de buurtbewoners niet meer uit hun huizen durven te komen. Samen met inspecteur Koen, hoofdinspecteur Tineke en enkele vrijwilligers probeert hij de wolf in de val te lokken.

Vorige dag: Volgende dag:
27 maart 2014 29 maart 2014
Bekijk de korte versie van deze dag